Facebook

  STREFOWO.NET  ŚMIESZNE FILMY  SKRACANIE LINKÓW  PORTAL  CALL OF DUTY  HISTORIA II WOJNY  EARTH  KLANY  
   
| START |   | INFOBLOG |   | ZGŁOŚ BŁĄD |   | ZAREKLAMUJ SIĘ |   | DONATE |   | KONTAKT |   
k
k

Masz problem z grą? A może chcesz pogadać o Company of Heroes? Zapraszamy na forum
k


pajacyk












Kod obrazka
cod



    Company of Heroes to gra autorstwa Relic Entertainment, twórców świetnego Dawn of War. Gra przenosi nas w rok 1944. Dowodzimy amerykańskimi wojskami podczas walk w Europie, od lądowania w Normandii po walki w głębi Europy. To co zwraca naszą uwagę to grafika oraz fizyka. To co widzimy na ekranie potrafi odebrać nam dech w piersiach o ile dysponujemy odpowiednio mocnym sprzętem. Aczkolwiek i na niższych ustawieniach gra wygląda cudnie. Modele żołnierzy, pojazdów i otoczenia to majstersztyk. Kamera pozwala nam na podziwianie akcji z dowolnego punktu, czy to z lotu ptaka, czy zza pleców pojedynczego żołnierza. Z kolei za fizykę odpowiada Havok, znany między innymi z gry half-Life 2. Mamy więc nieograniczone możliwości w demolowaniu otaczającego nas świata. Możemy zniszczyć praktycznie wszystko a każdy element będzie zachowywał się zgodnie z zasadami fizyki. Możemy więc zapomnieć o dwóch, identycznie walących sie budynkach. Wszystko zależy od tego jakie części budynku uszkodziliśmy. Dźwięki dochodzące do naszych uszu to kolejny plus tej produkcji. Słyszymy okrzyki naszych żołnierzy przemieszane z odgłosami wybuchających pocisków i seriami z karabinu maszynowego. Wszystko to tworzy niesamowity klimat.

    Teraz nieco o rozgrywce. Cóż, ta zbliżona jest do tego co dane nam było widzieć w grze Dawn of War. Nie kierujemy pojedynczymi żołnierzami ale oddziałami składającymi się z 6 ludzi. Podobnie jak w Dawn of War, jeżeli oddział poniesie straty możemy je uzupełnić. To zależy z kolei od tego jakiego typu jest jednostka. Jeżeli jest to zwykła piechota to musimy znajdować się w pobliżu naszej bazy bądź baraków, w które możemy zamienić każdy budynek. Z kolei, jeżeli gramy spadochroniarzami to możemy uzupełnić straty w każdym miejscu byleby nasz oddział znajdował się w sektorze opanowanym przez nasze wojska. W grze pojawiają się również pojazdy takie jak: jeepy, transportery oraz czołgi. Wspomniałem wcześniej o sektorach. Otóż podobnie jak w Dawn of War, w Company of Heroes przejmujemy kontrole nad sektorami. Te podzielone są na trzy typy: Amunicja, Paliwo, Zasoby Ludzkie. Dlaczego tak? Otóż w grze potrzebujemy surowców aby produkować jednostki czy tez stawiać nowe budowle. O ile Zasoby Ludzkie na początku każdej misji wystarczają na wyprodukowanie kilku jednostek i postawienie góra dwóch budowli to aby rozbudować bazę i uzyskać tym samym dostęp do lepszych jednostek potrzebujemy więcej Paliwa i Amunicji. Dlatego tez pozyskiwanie nowych sektorów jest niezbędne aby móc zakończy misje pomyślnie. Dodatkowo pozyskiwanie nowych sektorów zwiększa limit populacji więc możemy wysłać w bój większą ilość żołnierzy. Kolejną z ciekawych rzeczy jest rozwój dowódcy. Otóż za każdego pokonanego wroga czy też za każdego straconego żołnierza otrzymujemy punkty doświadczenia. Te z kolei wydajemy na zakup nowych umiejętności dowódcy. Te dzielą się na trzy grupy. W przypadku Aliantów są to: Kompania Piechoty, Kompania Spadochronowa i Kompania Pancerna. W każdej z nich mamy umiejętności odpowiednie dla każdej kompanii. I tak na przykład w przypadku Kompanii Pancernej możemy zdobyć ulepszenia dla naszych pojazdów, oraz daje dostęp do najpotężniejszych alianckich czołgów takich jak Pershing. Z kolei po stronie Osi mamy do wyboru: Doktrynę Obronną, Doktrynę Blitzkriegu oraz Doktrynę Terroru. W misjach single twórcy z góry narzucają jakie drzewko możemy rozwijać, jednak w Multi czy Skirmishu mamy już dowolny wybór. Jedyny minus gry to fakt że gra zawiera tylko jedna kampanię, która prezentuje konflikt z punktu widzenia Aliantów. Fakt, że każda misja to od półtorej do dwóch godzin gry. Ale jednak mały niesmak pozostaje.

    Ogólnie, moim zdaniem Company of Heroes to bardzo udany produkt który zapewni dużo zabawy zarówno gdy gramy w Single jak i Multiplayera.

Opracował Cichy

Zdjęcia Portfolio
Tutoriale, porady

Jak oceniasz nową wersję witryny?


Jest bardzo dobra
Poprzednia była lepsza
Taka sobie
Do kitu








brak





© 2004-2013   Portal Internetowy FkCoD.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zabronione!
Nie odpowiadamy za wszelkie szkody, treść komentarzy oraz autentyczność informacji na stronie!

Szanowani Państwo. Nasz serwis zapisuje na komputerze użytkownika pliki cookies. Potrzebne są one do prawidłowego działania serwisu. Ponadto pliki te są wykorzystywane w celach statystycznych oraz do obsługi systemu reklam w serwisie. Jeśli nie chcą Państwo, by pliki cookies zapisywały się na Państwa komputerze, należy zmienić domyślne ustawienia przeglądarki. Niestety nie gwarantujemy, że serwis będzie działać wtedy poprawnie. Więcej informacji tutaj.


| Nasze serwisy |   | Portal |   | RSS |   | Reklama |   | Mapa witryny |   | O nas |   | FAQ Portalu FkCoD.pl |   | Polityka Prywatności |   | Kontakt |